måndag 6 augusti 2007

En toppenidé


Jag fick en sådan när vi skulle göra om köket. Ja, en riktig toppenidé tyckte jag att det var. Och det tycker jag fortfarande... Om det nu hade funkat som man tänkt.

Jag såg framför mig hur man kunde krypa upp på en stol och sitta där med morgonfikat. Ja, eftermiddagskaffet och en nybakad kanelbulle skulle också fungera alldeles utmärkt att intas vid barbordet. Men ibland hamnar verkligheten långt ifrån intentionerna man hade.

I vårt fall har det höga bordet blivit avstjälpningsplats för samtliga familjens medlemmar (utom för den vid tangentbordet som fortfarande, korkat nog, tror att EN dag, ja en dag kommer hon sitta där med sin kopp och sin kanelbulle och kanske en liiiten inredningstidning)

Jag var tvungen att ta en bild på eländet! OBS! Idag är det lite skräp på bordet!

Wish me luck!
Kram Annica
ö

Inga kommentarer: