söndag 5 augusti 2007

Nej! Jag är inte helt rubbad...

Bara lite smått knasig...*ler*

Jag är ju som sagt lite besatt av färg, form och design. Snacka om att jag blev glad när jag var och handlade på ICA Maxi för någon dag sedan!! Skona hade ny färg på disktrasorna... Oh höga glädje!

Jag är ju en sådan person som älskar att färgmatcha allt. Jag sorterar barnens böcker efter färg på bokrygg, jag köper tandborstar som matchar badrumstvålen och när jag köper diskborste och disktrasor så får de gärna matcha.

Ja, okej då! Det är kanske lite sjukt men mitt liv blir så mycket "roligare" då... Inte för att mitt liv är trist så jag blir glad bara av att köpa en disktrasa utan det är färgerna och formerna som gör mig lycklig...
Igår upptäckte jag något lustigt. Satt vid en annan dator än den vanliga och kom inte ihåg min adress till denna blogg. Jag sökte därför på google och fick träff på en annan blogg med samma namn som min blogg har, dvs annicaskrypin. Den handlade oxå till stor del om livet och inredning. Aint it funny?!

Kram Annica
ö




Inga kommentarer: