tisdag 11 september 2007

Skulle väl egentligen sova...


...men jag mår så illa så det är liksom ingen idé att lägga sig... har sprungit fram och tillbaka mellan sovrum och badrum under dagen. Det har dock lugnat ner sig, jag har ju varken ätit eller druckit... Jo. jag fick visst i mig en mugg te och några glas med avslagen cola-därav illamåendet...

Har väl egentligen inget nytt att skriva. Inga fynd har gjorts de senaste dagarna. Inte heller har någon renovering eller liknande gjorts. Klinkret till sovrummet ska ju på plats men då måste ju de gamla plattorna bort först...

Och det arbetet är påbörjat men jag stötte på patrull... De första plattorna gick jättelätt att få bort med en skruvmejsel och lite handkraft men resterande plattor sitter som berget. Fick loss en efter lite kämpande men då satt en del av golvgipset kvar under... Överlåter nog jobbet till sambon. Då känner inte jag mig skyldig till skadegörelsen iaf *skratt*

Får se om det blir gjort till helgen för jag vill verkligen få de nya plattorna på plats. (Vi ska visserligen åka till Stockholm i helgen då systersonen fyller 7 men det är ju bara en dag av två... ) Jag ruttnar på att se de gamla plattorna som färgmässigt inte passar in. Lägg dessutom till det faktum att de tidigare ägarna av huset bara satte fast plattorna med fix och sedan hoppade över att det skulle fogas så får ni en inblick i varför plattorna retar mig...!

Tänk om jag skulle försöka lägga mig. Är så trött så jag har ont i huvudet... Håll en tumme för att jag slipper kräkas mer!

Kram Annica
ö

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh krya på dig..... osis med plattorna, varför ska något vara lätt?!?!?!?
Kram Thessan