torsdag 6 september 2007

God morgon!


Idag är jag hemma från jobbet. Har fortfarande lite feber, samtidigt som det känns om jag har ett rivjärn samt ett kilo slem i halsen. Vi går inte in på några närmare detaljer.

Kan bara tillägga att jag sov hela dagen igår, klev inte upp förrän T kom hem med barnen från dagis strax efter 17.00. Allt sovande gav mig lite energi så jag orkade måla den kub av mdf-skivor som jag och T gjorde i helgen.

Den är nu struken med två lager färg och ska hängas upp på väggen i vår projektorhörna. Så idag ska bror min komma hit och hjälpa till att ta ner de befintliga hyllorna, sätta upp den nya kuben samt "installera" vår nya projektor.

Själv ska jag sitta i soffan, dricka te, knapra halstablett och se på när karlarna sköter jobbet! Känns ju bra...Hehe

Får se hur långt vi kommer med projektet idag. Kanske kommer det en rapport framåt natten. Annars får vi avvakta till imorgon...

Kram Annica
ö

Inga kommentarer: