torsdag 20 september 2007

Hej!

Nu var det några dagar sedan jag poppade in och skrev senast. Har fullt upp på jobbet med planering av temaarbete samt legobyggarprojekt.

Huvudet är just nu även fyllt med tankar om den stundande Stockholmshelgen. Ser verkligen fram emot att åka upp och göra stan och dessutom att besöka Casa Cor.

Lite trist bara att mina vänner som bor i stan inte är tillgängliga då T har jouren på jobbet och Å är på Bali och njuter av sol och värme.

Men jag får ju njuta av mina kära vapendragare P1 som jag inte träffat på typ 19 år men som jag har kontakt med dagligen via mejl och bloggar. Så kul att äntligen träffas!!!

Hoppas hursomhelst att jag får mycket inspiration att fylla bloggen med när jag återkommer efter helgen!

Kram Annica
ö

1 kommentar:

Stina sa...

Tack för din gulliga kommentar. Blev väldans glad.:-) Kram Stina