tisdag 3 augusti 2010

Förhandstitt

Idag har jag varit otroligt trött.
Vet inte om det är vädret eller det faktum att det varit intensiva dagar de senaste dagarna...
*
Huvudvärk fick jag oxå...
sådan där hemsk som satte sig bakom höger öga.
Tre tabletter i kroppen och ändå ville den hänga kvar.
USCH OCH FY!
*
Nåja, maken gick ut och började röja i garaget så jag försökte att inte vara sämre jag...
*
Än är det långt ifrån klart men jag blev iallafall sugen på att köra min lilla loppis:)
* I går när vi hade gäster på besök hade de en sådan fin present med sig:)
En svart och vit duk samt två kökshanddukar i samma skala.
Supersnygga alla tre!
Mycket uppskattad gåva till en inredningsnörd som jag:)
*
Idag blev det en kortvisit i stan.
MellanJ:s glasögon gick sönder så vi var tvungna att åka in till optikern.
Medan maken löste det problem tog jag och dottern en liten promenix in på Lagerhaus där jag köpte denna trevliga kruka.
Färgen på bilden är lite missvisande....
*
Och så blev det en tripp in till Indiska när dessa glasburkar inköptes.
Burkarna var reafynd.
15 spänn styck
så jag tog de tre som fanns på bordet i butiken.
Men...
när jag sen kom till kassan visar det sig att man får den ena gratis om man tar två:)
Så kassörskan trollade fram en till och vips så var jag fyra glasburkar rikare och trettio kronor fattigare
Kan tillägga att jag även handlade ett hyllplan i mörkt trä som jag vill ha i vår nya dusch.
Funderar just nu på om det jag handlade passar eller om jag ska lämna tillbaka det...
*
Ja, idag blev det en förhandstitt på mina fynd innan jag lägger upp det i den andra bloggen:)
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Bra tripp till stan Du gjorde, snygga burkar och nästan gratis.
Inte behöver Du väl byta grejorna passar väl in i de flesta hem, hoppas huvudvärken släppt, luften är inget skön ute, som upplagt för huvudvärk.
Nu är det bäst jag jobbar lite har anlänt till US, ser redan nu att det blir en lång dag, stackarna har slitit väldigt hårt!!

Ha det bra!

Kram