söndag 15 augusti 2010



Lördagen blev en riktig blanddag.
Solen sken och det var snuskigt varmt...
ja, jag klagar inte på värmen men nog kändes det lite onödigt att duscha då man blev klibbig av svett i samma sekund man klev ut genom badrumsdörren....
*
Passade på att dammsuga och skura lite golv ,då jag ju ändå var svettig ,för att sedan åka till sjön för ett dopp:)
*
Middag intogs på altanen.
Fläskkotletter, som känns lite underskattade av konsumenter, smakade kalasgott med rostade grönsaker och rotfrukter framåt kvällskvisten.
*
Idag byttes den härliga sommaren mot en mindre härlig höst.
Jag kände mig riktigt låg men maken tvingade mig att åka till IKEA.
Där inhandlades två nya hyllor till mellnJ:s rum och så blev det mattor i olika kulörer.
En vit hamnade framför den vita soffan medan två färggladare (en grön och en röd) hamnade i mellansonens resp dotras rum.
*
Nu sitter jag och svär över ett mejl jag precis fått...
Blir så ilsk!!!!
Är grymt trött på inkompetenta klåpare... måste man göra allt själv för att det ska bli rätt?!!
Det är den stora frågan!!
*
*morr*
Annica

1 kommentar:

annette sa...

Hm! Morr på morgonen och Morr på kvällen, så bra att T tvingade Dej till lite trevlig Ikea shopping där emellan:)

Så nu har Ni nya fina mattor att mysa med under hösten, ja för den "jäkla" årstiden smyger sig så sakteliga på känns det som.
Men om fyra veckor är jag tillbaks till sommaren igen:-))

Ha nu en bra vecka, "morra" lite lagom, det är bara nyttigt i lagom portioner!

Kram