torsdag 28 januari 2010

Snart fredag

Och det är något jag verkligen ser fram emot.
Så mycket stress som jag upplevt nu i några veckor är definitivt inte bra och jag längtar efter att få sova längre på morgonen och att slippa släpa mig ut i snövädret och vara konstant orolig över om det går tåg åt ena eller andra hållet...
*
Igår var jag hemma från jobbet.
Sååå ont i magen och en djävulusisk huvudvärk...
*
Men efter mer än 12 timmars sömn är jag på fötter och i full gång på jobbet igen.
Kör "bergsbestigning" då det är skottat och oplogat.
Väntar på försenade tåg och signalfel...
*
Visst ja, måste ju ge er svaret på min "gåta".
Såklart var det precis som Ullis gissade!
35 bilder tagna från insidan på bilen medan vi åkte igenom biltvätten.
Hur sjuk i huvudet får man egentligen bli;)
*
Största kramen till er mina vänner
Annica

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Skönt att du är piggare idag igen. Här har vi fått alldeles för mycket snö igår, men njuter av att det blev lite sol idag i alla fall.
Sköt om dig!

Kram Ullis

annette sa...

Ha en skön helg, själv ser jag fram emot att inte gå upp 04.30 i två dagar.

annette