lördag 2 januari 2010

494:e

inlägget på denna blogg kommer här i form av en försenad nyårshälsning. Egentligen hade jag som målsättning att göra mitt 500:e på nyårsafton men jag har liksom inte haft tid att blogga då jag njutit av tillvaron en bra bit hemifrån i två veckor:)
Ja, ni som känner mig väl vet ju var jag befunnit mig och jag ämnar avlägga rapport om detta i ett senare inlägg.
Jag måste ju få ordning på allt här hemma innan jag kan slå mig till ro och leka med bilder och annat kul:)
*
Ett riktigt gott 2010 önskar jag er alla
och jag hoppas att jag själv och de mina får ett riktigt bra år!
Kram Annica

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Gillar din bild så mycket som du har gjort. Vilket bildprogram har du använt? TA det nu lugnt med allt och njut. Kramar Ullis

annette sa...

Säger som Ullis, men jag ökar på och säger att jag älskar den här bilden!Förstår hur Du gjort, men det gäller att som Du nu gjort, få fram rätt känsla i bilden och det har Du verkligen fått!

Önskar Dej och Din familj allt gott under 2010, hoppas dom här första dagarna 2010 känns okej att vara hemma!!

KRAMAR!

annette