söndag 24 januari 2010

Gissa motivet...

Idag har det totalt slagit slint i skallen på mig...
Släpade med mig kameran för att ta fina bilder vid viken vi bor vid...
Men när jag såg hur tråkigt ljus det var, var det som om all fotolust bara rann iväg...
*
Dock hittade jag ett annat motiv senare under dagen som jag bara inte kunde sluta plåta.
Tror det blev 35 bilder på samma sak fast ur olika vinklar och vrår.
Maken tyckte nog jag var liiiite knasig men å andra sidan är han ju van vid mig och mina infall:)
*
Av de många bilderna jag tagit tänkte jag idag visa tre och låta er gissa vad jag fotat.
*
Bild 1
Bild 2
Och bild 3
Avslutar med ett litet bildcollage då jag även fotat vår stora ståtliga björk som idag inte är så där lummigt grön med viskande vind i sig som det är vår och sommar.
Men visst är den väl vacker ändå, naken som den är?!!
*
Kram Annica

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Jaha och vad kan det där då vara? Ser ut som om du sitter i bilen och den är på biltvätt. Var så fint när träden var täckta av rimfrost. Nu ser de mest tråkiga ut.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

annette sa...

Inte en aning vad Du fotat, is eller biltvätt, biltvätten snor jag från Ullis;)

Själv ser inget vackert vare sig i vinter eller kal träd just nu, fotar därför inget.
Ser man inget vackrare än kraftledningar på en promenad sp skall man nog inte ägna sig åt fotografering för tillfället!

Kram //annette