fredag 15 januari 2010

Fanfar...

för här kommer det:
Mitt femhundrade inlägg i denna blogg. Efter en tuff vecka med mycket jobb och många sena dagar med utvecklingssamtal och försenade tåg är det skönt att få slå sig ner vid datorn och "skriva av sig" lite.
Jag har egentligen inget speciellt att skriva
inte heller några nya bilder att visa
(men tro för den skull inte att jag inte har nyshoppade saker att visa, för shoppat har jag gjort inte mindre än två gånger denna vecka. Men så attans mörkt som det är och så lite ork som jag har just nu om kvällarna så blir det inte mycket fotat inte!)
*
I morgon väntar innebandyträning igen och efter det så blir det förhoppningsvis en riktigt trevlig kväll med vänner på middag:)
*
Hoppas du får en riktigt härlig lördag!
Kram Annica

2 kommentarer:

annette sa...

Grattis till Ditt 500:e inlägg, Du kom dit, inte illa det.
Ha en trevlig lördag!

Kram //annette

Ullis/Leva på landet sa...

Tänk att det blev 500 nu. Jag har en sådan där vill att veckan ska vara över redan nu vecka framför mig. Hoppas verkligen att jag slipper magsjukan, men det skulle vara typiskt om den kom precis nu. Försöker dricka lite vin, undrar om det håller den borta? Hoppas att ni har en kul kväll.

Kram Ullis