lördag 30 januari 2010

Insnöad

Ja, det kan man ju tolka på olika sätt men jag menar såklart att mängden snö här i Östergötland lätt gör det så att man känner att vi har snö så det både räcker och blir över!
* Om det inte vore för att vi har tak en bit över vår balkong och det faktum att det blåser lite ibland så hade vi nog varit insnöade i det avseende att vi inte kunnat gå ut på balkongen.
Ja, inte så att man är sugen på att göra det i 17 minusgrader men man måste ju ut och skotta!
Vår lilla söta lekstuga är helt inbäddad i det vita havet.
Ingen som leker här nu med andra ord;)

Idag fick vi iallafall njuta av att solen vågade sig fram.
Förra helgen var det ett så tråkigt ljus så jag inte ens brydde mig om att fota särskilt mycket.
Idag var ljuset ett helt annat!
~* ~
Jag skulle vilja ge er en liten bukett med blommor för att ni är så där härligt underbara.
Ni kommenterar och ger beröm.
Stöttar när man är nere.
Tack för att ni finns!
Buketten är en riktig evighetsbukett med tre oäkta rosor - men åh så naturtrogna de ser ut:)
Det enda som saknas är den härliga doften av rosor.

Ett litet collage av ord får avsluta mitt inlägg för idag.
Lycka - det ordet fick dotra min i födelsedagspresent - and she loves it!
De andra två orden är mina egna och två viktiga ingredienser i livet!
Kram på er
Annica

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

En stor kram till dig. Varför ska det vara så kallt och så mycket snö. Lycka är ju ett så underbart ord ♥

Kram Ullis

annette sa...

Lycka är ett ord jag många ggr funderat över vad det står för!?

Kraaam!

annette