torsdag 9 juli 2009

Dag 7 - Den stora dagen

Om denna dag har jag berättat förut.
Men jag gissar att ni nog kan stå ut med att se några bilder igen:)
Det var nämligen på denna sjunde semesterdag som vi två blev en.
Efter 17 och ett halvt år tillsammans valde vi att gifta oss.
Efter en riktig kris som lärde oss mycket.
Att kärleken är störst och att den kan överleva det mesta.
Jag behöver nog inte skriva hur stor denna händelse är för mig.
Känslorna liksom svallar över när jag tänker på det.
Att T som aldrig skulle gifta sig faktiskt ville att jag skulle bli hans fru...

Så där vid hamnen lovade vi varann att älska varandra och att finnas för varandra.
Alltid
Amor Vincit Omnia som det står i våra ringar...
Kram från mig till er
Annica

2 kommentarer:

annette sa...

Dom här bilderna kan jag titta på hur många ggr som helst, Ni är så fina och sagan bakom är så vacker, och visst kan kärleken övervinna allt!

KRAMELIKRAM //annette

Unknown sa...

Underbara kort kan man aldrig få förlite av