söndag 19 juli 2009

Regn idag


Men vad gör väl det när dottern med kompis samt viss assistans av lillaJ lyckas få till så här smaskiga saker att njuta av.
Inte nog med det...
De fick till några härliga hallonmuffins med nyplockade hallon, direkt från hallonlandet, oxå!
Och vem har sagt att lite regn hindrar en från att hitta på roliga saker?
Bada i duggregn är bara mysigt och vi passade på att ta oss ett dopp i sjön framåt femtaget.
^*^
Kan väl avslöja att jag inte slappat och haft det bra hela dagen så ni inte tror jag lever något lyxliv här;)
Här har nämligen städats oxå.
Och tagits hand om tvätt så det heter duga...
(Jag sa i ett svagt ögonblick att det behövdes och maken nappade direkt så jag kunde inte vara sämre jag)
Jag försökte fota lite oxå men det gick sådär, det var så grått ute så bilderna blev för mörka för att falla mig i smaken.
^*^
I morgon vete katten vad jag ska hitta på...
Kram på er
Annica

1 kommentar:

annette sa...

Mums!Så gott!

Kram /annette