tisdag 21 juli 2009

Gissa vad jag har gjort idag...?


Här får ni en tjuvtitt.
Fler bilder kommer i morgon då det är alldeles för mörkt för att få till några riktigt bra bilder.
Lovar oxå att visa vad jag fyndat i inredningsväg.
Hittade nämligen några fina saker när vi var in till stan för att köpa färg.
Det är ju rea nästan överallt så det gäller att stå emot...
eller helt enkelt lämna plånkan hemma så man inte kan köpa något*skratt*
Det sket sig idag som man brukar säga.
På återseende
Kram Annica

2 kommentarer:

annette sa...

Målat! Har Du shoppat ngt roligt?

Kramar!

annette

Ullis/Leva på landet sa...

Så du målar du. Här var det det den sista rensningen som gjordes av loppis sakerna. När jag bar in det jag skulle ha kvar så var 5 banankartonger tomma, inte så tokigt alls. då kan jag fylla dem med nya saker jag kan sälja nästa år. Undrar vad du har shoppat då?.

Kramar Ullis