söndag 28 december 2008

Veckans fototriss - tre bilder på ett tema


Veckans fototriss är årets sista.
Det har bjudits på en hel del utmaningar sedan starten.
Jag var dock inte med från början och det ger mig ju chans att ta igen något jag missat nu när Helena på Bildbloggerian låter oss välja mellan tre olika teman som varit tidigare.

De tre teman vi får välja mellan är genom, trekantigt och kroppsdelar.

Mitt val föll på genom.
Varsågoda att tolka min tolkningar;)





Är du nyfiken på att se hur andra tolkningar på veckans tema ser ut, eller är du intresserad av att vara med klickar du här.
Ett gott nytt år önskar jag alla fototrissare!
Kram Annica

8 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej på dig skåpsöstgöten :D
Hoppas det är bra i huset.
Här är det kallt och man blir så seg av bara slöa.
Sitter med fikat och läser alla fototrissare.
Din sista bild är så vacker.
Jordgloben i förgrunden och det stora fönstret....
Kommer ihåg mitt klassrum i första klass.
Såg ut så där...
Gick på Marielundskolan i Norrköping. Vad den är i dag vet jag inte.

Ha nu en fabelaktig söndag vännen.
Kram Synne.

lilalili sa...

Jag tycker nog mest om din sista bild! Underbart vacker!
Ett Gott Nytt År önskar jag dig!
Kramis
http://lilalili.blogg.se

annette sa...

Kul att Du orkar vara med idag trots förkylningen, blir fortfarande inte klok på den första bilden, så den blir favorit ända tills Du talar om vad det är;)
Är det julgransbelyning inuti??

Kramen från mej som inte få på en normal sko igen;(

Ullis/Leva på landet sa...

Härligt att har orkat upp till datorn idag. Hoppas att förkylningen håller på att ge sig. Härliga bilder du tagit. Gillar ju den sista som jag tror är från ditt gamal klassrum.

Ha det bra och krya på dig!
Kram Ullis

annette sa...

Hm Rundade former är det, skulle vilja ha det en boll av något slag gjord i pinje, men sedan ställer då belysningen till det, frågan är om Du satt dit den själv eller om den satt där från början??
Det var gissning nr. 1 av tre!

Kramen //annette

marierox sa...

Första bilden är härlig

trivago sa...

Härliga bilder! Skuggorna från ljuslyktan och utsikten från fönstret sätter igång fantasin!

Unknown sa...

Trean är jättefin och blir mitt val. Ettan är häftig, man undrar hur svårt det va att ta bilden.