måndag 8 december 2008

Födelsedag:)

Japp, då var man ett år äldre och klokare igen då;)
Firade med vännerna i helgen och idag blev jag uppvaktad av familjen...
Fin present i form av ljuslyktor med hjärtan på.
Kan det bli mer jag??!
Och till det en smaskig tårta med favoriterna hallon och vit choklad....
Mums!

T.o.m lillebror kom ihåg att jag fyller år och skickade ett sms.
Det är stort*fniss*
Nu ska jag krypa till kojs.
Är riktigt trött efter en usel natts sömn.
Kung Fu och hans storebror höll mig vaken...
Förhoppningsvis är jag piggare i morgon och orkar titta in till er!
Kram Annica

3 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas verkligen att du får sova skönt. Har varit på yoga ikväll och efter det sover jag så skönt. Är riktigt avkopplad efteråt.


Ha en bra vecka!
Kram Ullis

annette sa...

Härligt att fira födelsedag i flera dagar,och att få så god tårta och jättefina ljuslyktor en grå och trist måndag måste ju vara toppen"

Hoppas Du fick sova bra inatt, imorgon onsdag och Du behöver kanske inte upp så tidigt!

Stora Kramen!

annette

Synnøve. sa...

Visst är det kul att fylla år när man får så fina presenter.
Tårtan gilalr jag skarpt.
Måste ha......
Klems Synne.