tisdag 2 december 2008

Sen tisdag...

Det slog mig för en stund sedan att jag ju inte visat allt som bytt skepnad i vårt hem så här innan jul.
Från vitt och blått har nu utvalda delar övergått till att bli varmt röda.
Julen är ju i antågande och då brukar jag liksom passa på att frossa i rött till jag tröttnar på det;)
Våra soffor från IKEA har jag flera överdrag till.
Oftast brukar sofforna vara vita men ibland svarta och nu till jul då även röda:)
Även kuddarna är röda:)

Och se där på väggen...
En ljuslykta med rött glas...*fniss*
Hade ni väntat er något annat?!!
Kram Annica

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint med rött och vitt. Men är du uppe fortfarande. Trodde du gosade med kudden för länge sedan efter din tidiga morgon, *s*.


Kramar Ullis

annette sa...

Hej Nattugglan!!

Snygg Header Du har;)

Så varm röd färg det var på soffan, tror Tomten kommer att "gosa" in sig hos Er och sova bland alla fina kuddar!

Kramen //annette