söndag 21 december 2008

Veckans fototriss - mina små juldetaljer

Så har det då blivit söndag igen och dags för en ny utmaning i Veckans tema handlar om detaljer och så här i juletid är det då små juldetaljer som ska fotograferas.
Här hos mig plockades kameran fram och bilderna är tagna idag medan vi (barnen) dekorerade pepparkakshuset.



Återstår bara för mig att önska er alla en riktigt God Jul.


Är du sugen på att själv vara med och fototrissa eller kanske vill du bara se fler bidrag?

Klicka på länken nedan så kommer du rätt:)

Kram Annica







7 kommentarer:

marierox sa...

underbar sista bild...god jul

lilalili sa...

Vilka härliga bilder! Den sista blir min favorit här!
Jag önskar dig en riktigt God Jul!
Kramis
http://lilalili.blogg.se

annette sa...

Underbara detaljer från Din /Er Jul, mittenbilden blir jag inte "klok" på, men tycker den är vacker så den blir favorit idag!

Kramen

annette

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder du visar. Får en bra början när vi börjar jobba för det är studiedag med planering den första dagen så det känns ok. Nu ska killarna och gubben lana mot varandra så jag får väl lämna datorn. De sitter och kör rally mot varandra. Tänk vad lite som kan roa dem, *s*.

Kramar Ullis

annette sa...

Hinner kanske inte in på Bloggen så mycket nu innan Jul så jag vill Önska Dej och Din Familj en riktigt skön och mysig Julhelg!

God Jul!

Kram

annette

annica sa...

jag vill önska dig en riktigt GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
Kram Annica

Synnøve. sa...

Hej vännen.
Ser du varit med på trissen igen.
Jag hade inte tid....
MEn kommer igen.
Sista bilden blir min favorit här ialla fall.
Kram på dig.
Synne.