tisdag 4 november 2008

Rapport från sjukstugan.

Hej kära ni!
Idag hostas det och kraxas i vårt hem.
Sonen är fortfarande dålig och hostar till han kräks samt har feber.
Själv har jag just nu ingen känning av värk i munnen, men så har jag för en stund sedan tagit en värktablett oxå...
Igår hittade jag en stump snöre som jag band fast en av mina "Historiska-Madonnor" på ett ljus med.
Vad tycks? Det funkar väl?!
Här under kan du se två varianter på pysslet.

En bild där snöret sitter en bit upp.

Och en där det sitter längre ner...


Ja, det blev lite olika ljussättning på bilderna oxå för jag testade lite.

Och när man då har ont och inte riktigt vet vad man ska hitta på för att glömma värken kan man ju alltid leka lite med Picasa oxå:)

Kram Annica

5 kommentarer:

annette sa...

Hej Du!
Men så bra att Ni är två sjuklingar i familjen, då har Ni ju lite sällskap av varandra;)
Blev snyggt med Madonnorna tycker jag, gillar sådant, också kul med Din lek i Picasa.
Om Du är hemma fler dagar kan Du få koderna in till min blogg och göra lite inlägg, tiden räcker inte,har ju så många inlägg att "glo" på när jag kommer hem;)

Hoppas nu att Pc-n gör att tandvärken försvinner och hoppas att sonen snart blir bättre!

Stora Kramen //annette

annette sa...

Menade inte att det var måsten, utan tar det som avkoppling att "GLO".

Kramen //annetet

annette sa...

Blev så rädd efter avslöjandet, så jag "spärrade" Dej på mailen *asg*


Kramen på Dej!!

//annette

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att värken är på väg att avta. Här fortsätter det också att hostas. Hade en till som hemma idag med huvudvärk. Kul att det är något som du kan leka med när du är hemma, *s*.

Kram Ullis

Synnøve. sa...

Hej Snabba Ville här....
Ibland tar det lite tid för saker och ting ska hända vet du haha....
Men bättre sent än aldrig hehe.
Så tanden jäklas fast den är bortkastad för länge sen...
Fantomsmärtor med andra ord. INTE skönt.
Här hostas det och snoras det än.
Nu har dessutom det månadliga anlänt så dagen är toppen.....
Funderat på att börja använda picasa. Får se vad det blir till.
Krya nu på er alla i det skåpsöstgötska hemmet.
Sägern en utflyttad östgötsk sunnmöring som på i Hemark.
Det du haha...
Kramen.
Synne.