fredag 3 september 2010

Sommarvärme

Åh vad jag redan är trött på det här vädret!
Jag längtar tillbaka till sommarvärme och ledighet jag...
och värre lär nog vädret bli och mer lär jag nog längta!
*
Men att vrida tillbaka klockan går ju inte så istället får man ta och boka en resa till solen någon gång framåt i tiden och längta efter den resan!
*
Så nu går vi i längtans tider.
Och det är inte bara solen vi hoppas få se...
*
Nej, i det soliga Spanien bor ju min bästis från barndomen.
*
Det ska bli kul att träffas!
Det är ju tio år sen vi sågs senast...
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Vad mysigt det måste vara både att ha bilder kvar och även att Ni träffas fortfarande, tio år, ja lite tid är det och mkt har hänt Er båda, men troligtvis känns det som om Ni träffades igår när Ni ses senare i år!

Ha en skön kväll!

Kram