fredag 23 juli 2010

601

Välkommen till inlägg nummer 601 i denna blogg...
*
Denna blogg har ju kommit att bli min mer privata blogg där du i ord och bild får veta vad som händer i min närhet.
Allt ifrån inredning till semestrar till egna funderingar blandas med ett och ett annat klokt ord;)
*
Och bilder brukar det bli ganska många...
*
Det är inte alltid så lätt att få till bra bilder när man fotar inredning...
När man som jag har fyra barn händer det att saker dyker upp på fel plats.
Och det har man sett både en och två och tre gånger på mina bilder.
Bäst verkar de två yngsta sönerna vara på att få med kroppsdelar (händer) som inte ska vara med på bild.
*
När jag fotade sovrummet kom en liten mysko gynnare med på bild.
Ni ser honom både i spegeln och längst ner i kanten...
Hur han hamnat där får ni fråga lillaJ (även kallad mistluren;)
*

Igår var jag och maken in till stan för att lämna in bilen på service.

Med en lånebil åkte vi sedan stan runt för att uträtta olika ärenden.

Sista anhalten innan vi åkte hem igen var ICA Maxi där det oturligt nog var rea på en del sötsaker:)

*
Flaskan ovan var ju precis i min färg så den sötsaken fick följa med hem:)

*

*
Lycka var det att hinkarna att plantera blommor i oxå var nedsatta i pris:)

Lite svårt att fånga färgen på min Garden-hink men jag kan tillägga att den är svart:)
*
På Plantagen köpte jag en liten spaljé som jag funderar på att använda till mitt lilla hörn i rabatten.
Jag funderar även på ditt tips om stenar i kombination med den, Annette:)
*
Fyndat på Maxi blev även den lilla rara termometern för en tjuga:)
*
Idag var det lite tråkväder så på eftermiddagen blev det åter ett besök i stan.
Biobesök för hela familjen.
Shrek:)
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Tack Du;)
Men vilken osis att det var rea på Ica, så Du var tvungen att köpa lite nya snygga prylar;)
Tycker det är trevligt med små tassavtryck av Dina barn i bilderna, tänkte på "mistluren", nu är han väl för stor för att sitta barnsadeln på cykeln och agera "mistlur";)
Skall bli roligt att se om det verkligen kommer några stenar på plats vid spaljen;-)


Kram//annette