fredag 29 juli 2011

Lat

är kanske inte ordet som brukar förknippas med mig men idag känner jag mig lat...
Jag har ju inte målat något, städat något eller så... men å andra sidan har inte dagen tagit slut än så det hinns väl med i slutklämmen...
*
Igår fick vi finbesök:)
Det var lilla V, min brorson som kom hit för att sova över så hans föräldrar fick lite egentid:)
*
När han åkte hem runt lunchtid i dag tog vi och åkte in till stan för att shoppa till helgens kalas.
Vår storaJ fyller nämligen tonåring på söndag...
Och så ska vi få gäster "hemifrån" i morgon.
*
Så jag borde nog börja städa lite innan solen går ner!
*

I kväll slängde jag ihop en god pastamåltid så att barnen inte ska behöva svälta ihjäl.
*
Och i en stekpanna bredvid "puttrade" de sista kantarellerna som jag fått av den kära Annette:)
*
Jag har fått konkurrens om det gula guldet i år så det räcker inte lika länge...
*
Städa var det...
Äh!
Jag slänger mig i soffan och zappar lite istället...
Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete som man brukar säga!
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Ja, det är ju bättre att städa efteråt, för annars får Du ju städa två ggr;)

Ha en toppendag!

Kram!

annette