onsdag 5 maj 2010

Hoppeliskutt

Idag har jag varit hemma från jobbet.
Kräktes som en gnu i går och trodde då att det var värsta kräksjukan på gång.
I en fyrabarnsfamilj är det inget man ser fram emot direkt...
Nu är jag tveksam och undrar jag om det inte har något att göra med de krumelurpiller jag äter...
*
LillaJ har varit hemma och hållit mig sällskap.
Igår var jag inte mycket att hurra över i sällskapsväg men idag har jag suttit på trappen och sett min känguruson studsa fram på studsmattan.
*
Kameran som visserligen tar lite häftiga bilder har jag hunnit tröttna på-
Den tar ju inte bilder som jag vill att de ska se ut.
Jag har letat mig fördärvad i meny efter meny för att inte hitta ett skvatt som jag tror jag ska ändra.
*
Eller snarare...när jag hittat det jag tror är fel och vill ändra det så fungerar inte det med de andra inställningarna indikerar kameran...
*
Jag tror jag blir galen!
*
Jag tycker både tulpanbilden och denna på vår stora björk är riktigt läckra.
De är inte bearbetade alls i något program men ser ändå så manipulerade ut!
*
Ja, som ni ser så är det något med ljuset...
Så om ni har några ideér så kan ni väl höra av er!
*
Avslutar med en bild som jag helst velat visa i original.
Denna har jag varit tvungen att manipulera för att man överhuvudtaget ska kunna urskilja bilden av en soffa.
*
Soffan har iallafall fått sommarskrud och är nu klädd i vitt.
De söta kuddfodralen är de örngott med spets och monogram som jag loppade för bara nån helg sen:)
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Hi, hi kan inte annat än njuta av Dina kluriga bilder, vet inte riktigt vad Du skall göra, men en chansning kanske kan vara att Du trycker på ngt som heter återställning i menyn, sedan kan Du ju ändra om det är ngt speciellt Du ändrat på tidigare!?
Tråkigt att Du inte mår bra, kan ju både hoppas och inte hoppas att det pillren, för då verkar dom väl kanske lite för kraftigt!?

Ha det gott och hoppas Du får ordning på kameran!

annette