fredag 6 november 2009

Lugn Fredag


Klockan har tickat långsamt idag...
Jag och tre söner har varit hemma.
Jag frisk- de sjuka.
LillaJ även kallad mistluren kräktes på dagis i torsdags.
De andra två hostar som två hostande gnuer.
Maken ringde från jobbet och sa att han hostade och kände sig superhängig.
Men efter ett par alvedon var han iallafall fit for fight för bordshockeyturneringen på jobbet:)
Så här sitter jag och har lite långtråkigt och det är som bekant då som klockan tickar så sakta, så sakta...
Blogga går ju sådär när jag inte fått tillbaka min dator än.
(de hörde av sig idag och sa att nu så kan vi få hämta den och den är ju efterlängtad!)
Så ni får hålla tillgodo med ännu en mörk mobilbild i väntan på att min dator hittar sin väg hem igen...
Hoppas ni har haft en sådär perfekt dag som man har då och då
Kram Annica

2 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Lycka till med datan då!!!

Ha en skön helg!!
Kramis Millan ♥

Ullis/Leva på landet sa...

Vilken tur att du nu äntligen ska få hem din dator igen. Allt i hemmets julbilaga har jag missat. Kan ju ändå inte låta bli att titta i den fast du säger att det inte var något kul i den. Nu ska jag byta om och dra på jubileum till Falun.

Kram Ullis