lördag 7 november 2009

Arg, sur och grinig

Ja, riktigt förbannad skulle nog kunna vara en passande beskrivning av min sinnesstämning!

I fredags eftermiddag fick vi ett meddelande från Media Markt att datorn vi väntat på i fem veckor nu äntligen skulle vara lagad och på plats i Norrköping.

Idag åkte jag för att hämta den efterlängtade manicken och möts av att de inte hittat något fel på den...

Fem veckors väntan och så har de inte gjort någonting!!!

Redan när vi lämnade in datorn sa de att det var något fel på grafikkortet och att det måste undersökas vidare,
men nu hette det alltså att de inte hittat något fel alls.

Gissa HUR arg jag är!!!

Media Markt erkände iallafall sitt misstag och nu har de fortsatt min dator som gisslan i detta drama vilket betyder att jag inte kan blogga som jag vill, inte kan fota som jag vill och barnen kan inte spela sina spel som de vill...


Sjukstugan fortsätter hos familjenX.
Idag är maken och tre barns sjuka.
Själv börjar jag känna mig hängig jag med.

Och det är sååå irriterande!
Jag längtar efter att få ge mig ut på en shoppingrunda för att handla de saker som jag behöver för att kunna slutföra mitt tvättstugeprojekt.
På shoppinglistan står:
Snygg förvaring till tvätt- och sköljmedel
Snygga och praktiskta tvättkorgar
Speglar till både tvättstuga och duschrum
Krokar till duschen
Och handdukar att hänga på krokarna...
Och så duschväggar och allmänt lull-lull

För några veckor sedan hittade jag denna lilla spegel som oxå kan användas som förvaringshylla.
Den ska upp i duschrummet där vi ju har mörkbrunt trä.
Nu ska jag njuta av lite lugn och ro!
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Oj, oj lilla Annica det här var inte kul på ngt sätt, riktigt känner hur irriterad Du är, darrar lite;)
Det där med datorn förstår jag mej egentligen inte på ett dugg, hur kan man ha en dator i fem veckor och inte göra ngt.
Den är ju NY, kräv för faaaan att få en helt ny i utbyte!!
Hoppas sjuklägret går åt rätt håll och att inte Du blir liggande nu oxå, för det gör ju inte saken bättre!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

annette