tisdag 17 februari 2009

Pyssel pågår


Sportlov vare här men idrottar gör vi inte. Istället fixar vi med annat som är kul och som vi inte hinner med till vardags. Igår tillverkade vi egna glittriga tvålar i härliga färger. Dagens jobb består av bakande. Här bakas nämligen pizzabullar:). På morgondagens lista står inget Pyssel utan då ägnar vi oss åt att packa. Vi har nämligen en liten överraskning av barnen. Jag kan alltså inget avslöja nu men kan väl tänka mig att jag min vana trogen avlägger rapport via mobilbloggande. Tills vi hörs... Kram Annica

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hej Snuppa.
Så fina tvålar ni gjort du och barnen.
Är det svårt? Har varit på vippen att köpa på Panduro, men lagt tillbaka för man är ju lite feg vet du...
Vart ni än ska så önskar jag er en trevlig tur....
Storkramen till er alla.
Synne.

annette sa...

Hallå!
Så Det är det Ni håller på med, kemifröken håller på och trixar lite hemma på lovet med formler;)
Kommer Ni att packa i smyg också eller avslöjar Ni något så här i sista minuten?
Har alla barnen flugit tidigare förresten, eller blir det en ny erfarenhet? Tänker lite på Kung Fu gunga och cykel!?
Ha det så gott nu, kommer att sakna Dej MYCKET!

Kramelikram!

annette

Ullis/Leva på landet sa...

Så spännande med överraskingar. Nu blir man ju så nyfiken. Härligt med lite pyssel hemma när man är ledig. Hoppas verkligen att ni får det jättebra när ni åker iväg.

Kramar Ullis