torsdag 31 januari 2008

Det är så härligt när solen lyser


Idag har vi belönats med strålande sol! Det gör livet lite gladare när man själv inte är på topp!!

Jag har dock en egen lite solstråle inomhus som piggar upp med sina kramar och pussar. Och det känns allt bra i hjärtat när han deklarerar att han älskar mig, min lilla underbara treåring!

Mina inlägg på denna sida har ju varit få den senaste tiden så jag tänkte slå er alla med häpnad genom att skriva ett redan idag, istället för att vänta en månad hihi.

Jag har ju varit hemma hela veckan med lillkillen och har då haft lite tid att sitta vid datorn. Som morgonrutin har jag att

1. Kolla mejl

2. Läsa bloggar

3. Kolla Facebook

4. Läsa webtidningar

5. Äta frukost

Det finns många fina bloggar, en som jag är speciellt förtjust i är "Hemma på landet" där en pysslig tjej som heter Stina inreder sitt vita hem. Jag älskar ju vitt och lite lantligt men hos mig som har fyra barn som kladdar ner allt i sin väg funkar det inte riktigt lika bra...

Men jag kan ju alltid drömma!

Eftersom min kamera är pajko så kan jag inte lägga upp nya bilder utan jag får väl backa tillbaka till den tiden då jag köpte mitt torp och lägga upp lite gamla bilder. Där hade jag vitt och lantligt... Lägger även upp några bilder av fina hjärtan som jag hittat på nätet. De skulle jag kunna tänka mig att äga...Jättesöta!

Kram Annica

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, vad söt du är. Tack snälla, för de fina orden. :-)
Härligt kök och fina möbler.

Kram Stina

Stina sa...

Då kan du ju hälsa på mig med. Jag bor i samhället bredvid Grycksbo.:-) Kram