lördag 22 december 2007

Uuuuuuunderbart...

Julledigheten har nu börjat både för mig och för de fyra barnen. Ja för sambon oxå förstås...
Igår gick de små på dagis som vanligt och jag passade på att ta med mig de två äldre in till stan för att handla lite till jobbet och dessutom passa på att handla den sista julklappen.

T mötte upp vid bussen och vi åkte först till ÖB där det inhandlades en del julgodis samt julklapp till sonen och så slank det ner en tomte i korgen. Vi åt sedan lunch på en thairestaurang. Mmmm, mycket gott!!!

Åkte därefter vidare in till stadskärnan där vi släpptes av medan T fick återgå till sitt arbete medan vi strosade runt lite i jakt på mössor och vantar till barnen samt en liiiiten julklapp till.

Uppdraget lyckades och vi hann även ta en sväng in på Indiska för lite shopping. Jag hittade där en julgransstjärna, ja ni vet en sådan där man sätter i toppen på granen. Köpte två... Ska dock placeras på annan plats än i granen...
Kan även tipsa om en annan sak jag köpt, nämligen små ramar med magnetbaksida som kan sättas på t.ex kylen. Jag satte in foton på barnen och skrev sedan små texter med min kärlekspoesi som jag satte brevid ramarna. Pris per ram 10 kr...

Idag ska granen huggas och så ska det handlas mat och ingredienser för att kunna göra lite julgodis... Om vi orkar alltså ;)

Kram Annica

Inga kommentarer: