fredag 7 december 2007

Äntligen tillbaka...


Efter att ha dragits med vinterkräksjukan är jag nu åter tillbaka i sajber för att göra ett inlägg i min blogg.


Det har varit lugnt på hemdekoreringsfronten under de senaste två veckorna men idag var jag iväg en sväng till IKEA för att köpa nya sofföverdrag till min älskade Klippan.


Jag har varit i valet och kvalet över vilken färg jag ska välja. Det enda jag är bestämd över är att det måste vara ett av de enfärgade. När jag åkte dit idag var jag nästan inställd på att det skulle bli ett vitt till då det är så praktiskt.


Det är nästan så jag chockade mig själv men efter lite funderande blev det faktiskt ett svart. (och det som är så opraktiskt...) Jaja, ombyte förnöjer och nu har jag tre olika färger att välja mellan...(om man nu kan räkna svart och vitt som färger...det går inte ihop med min vetenskapliga sida.
Kram Annica



Inga kommentarer: