onsdag 9 juni 2010

Skolavslutningsdax


I morgon på egna skolan har vi avslutning.
Tänk att ett helt läsår redan är till ända!
Det har varit ett arbetssamt läsår med många utmaningar.
Det har oxå varit ett riktigt roligt år.
*
Hela veckan har det bjudits på roligheter i form av olika aktiviteter för elever och lärare.
Igår hade vi en härlig utedag för arbetslaget.
Och idag hade vi en toppenfriidrottsdag:)
Jag är dock lite väl solbränd...ingen annan än jag fick några men...
Själv ser jag ut som en kräfta och funderar skarpt på att matcha den vackra röda färgen med vita kläder i morgon:)
Resultatet lär bli lite polkagrisaktigt;)
*
Ikväll har det tjuvstartats lite med skolavslutandet då mellanJ numera har sommarlov från skolan.
I morgon är det StoraJ som har avslutning och i nästa vecka är det dotras tur.
*
Bilden då? undrar säkert någon...
Jag har plockat fram juvelerna som ska vara pricken över i i morgondagens outfit:)
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Synd jag inte fick se Dej idag polkarandigt;) Fast med tanke på smykena Du tagit fram ur kassaskåpet så tror jag att det blev någon helt annan färgskala, kanske åt det turkosa.
Vet inte vad det varit för väder, under dagen, inget regn nu i alla fall men inte heller solsken, snarast lite aningen kallt!
Hoppas Du haft en bra avslutningsdag!

Kramar!

annette