onsdag 16 december 2009

Julavslutning och lite shopping


Ja, så var då julavslutningen över. Efter körsång och jultal i kyrkan blev det fika på julmust och pepparkakor och sedan grötlunch med skinkmacka.
Det är inte klokt vad tiden gått fort!
Nyss var det ju sommar. Jag var nygift och jag började på nytt jobb.
*
Eftersom jag jobbat som en gnu den senaste tiden så unnade jag mig att gå extra tidigt idag.
Jag ägnade mig åt min favorithobby, shopping.
*Fniss*
En hel del blev handlat!
Men jag kan ju inte visa alla sakerna här då en del är julklappar...
Ni får iallafall se en sak jag köpt till mig själv.
Zink i kombination med hjärta är ju såklart oemotståndligt för en sån som jag
*ler*
Kanske hinner jag bjuda på bilder på några andra saker jag shoppade i morgon.
Hann nämligen in på Röda Korset och fyndade:)
Kram Annica
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.