söndag 5 december 2010

Överöst

med fina presenter både lördag och söndag.
Och jag som inte ens fyller år...
* än...
men jag köpte mig själv tidiga födelsedagspresenter på Tradera för ett tag sedan.
Bara älskar dessa fina betongtavlor med vackra ord och talesätt.
*
Och idag beställde jag en ny mobil så jag slipper uppfattas som jag sitter i en plåtburk och pratar;)
*
Förutom de fina presenterna jag fick av Annette (gårdagens inlägg) så fick jag finfina saker av mina farföräldrar som vi besökte igår.
Plåtburkar som minner om barndom.
Knappar som skapar nostalgi.
Kockumskastrull.
Bricka och brickband.
Sådant som bara ligger och skrotar hemma hos dem men som hos mig kommer till användning!
*
Handdukarna köpte jag för en tjuga för tre till nästa syprojekt.
Men just nu ska de användas i köket till det de är avsedda till.
*

Hoppas ni haft en riktigt härlig andra advent!

Själv har jag firat med storstädning, tvätt och fika med vänner.

Och vet ni vad...jag fick en fin present av dem med...

Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Du, det kanske blir tomt på presentbordet på onsdag;)

Kram