onsdag 28 april 2010

En dag...

God kväller!
Idag är en sådan där dag som jag gärna hade suddat ur almanackan om det bara hade gått...
Har inte mått något vidare.
Började dagen med två alvedon och en ipren bara för att märka att det liksom inte var någon idé.
De hjälpte inte ett smack...
*
Höll nästan på att svimma på jobbet av trötthet och värk.
*
Åkte hem tidigare än jag tänkt mig.
Men jag överlevde dagen iallafall!
*
Positivt inlägg va?!!
Nåja,
för att höja stämningen lite så visar jag en bild som jag hittade i fotoarkivet.
Dotra har tagit bilden på sin lillebror som är utklädd till troll.
Dräkten var en paniknödlösning som jag gjorde när dotra var liten och hon skulle vara utklädd till troll nästa dag.
Jag offrade en grön tröja som jag klippte fransig i ärmar och nederkant.
Sedan ritade jag tyglappar med tuschpenna...
Bak satte jag en flätad svans.
Dotra gjorde trollsuccé:)
*
Och denna bild hittade jag alltså idag.
Kan man annat än bli gladare i sinnet när man ser den ljuvligt söta LillaJ?!!!
*
Kram Annica

1 kommentar:

annette sa...

Neej inte kan man bli annat än glad av att se denna lilla trollunge, har ibland noterat på Dina bilder att just lilla J nog är lite av en trollunge, han dyker upp lite bakom ibland på bilder och ser så härlig ut med sitt busiga leende.
Hoppas eländet släpper över natten, så Du kan jobba imorgon, Du har väl en hel del att fixa med nu när terminen går mot sitt slut.
Själv mår jag bra idag för första gången på lääääänge, har nog vänt nu hoppas jag!

Kraaaam!

annette