tisdag 21 april 2009

Från tåget


Ja, du läste rätt. Idag åker jag tåg. Den oäkta hälften ligger hemma i magsjuka så själv får jag ta mig fram bäst jag kan. Dagen har varit upp och ner ända sedan jag klev upp i morse. Fick stressa för att hinna med tåget. Var dessutom tvungen att ta ett extra tidigt tåg eftersom jag skulle på introduktion på kommunen. Mellan åtta och tolv pågick det hela och innehöll bla sightseeing med buss, fika och sedan en massa information. Efter lunch var jag tillbaka och då hade jag dagens enda lektion, sedan var det möten för hela slanten fram till hemfärd. En riktigt trist dig faktiskt!

1 kommentar:

annette sa...

Vaaaaaaaaaaaa! Larmar inte T dagen innan att han skall bli sjuk så Du kan gå upp en kvart tidigare så Du slipper stressa till tåget, dålig stil;)

Hoppas Du får en lite lugnare kväll än morgon, men den risken är väl inte så stor med fyra små!

Onsdag imorgon, snart slut på veckan;)

KRAMAR!

annette