lördag 6 oktober 2007

Hallå kan någon stoppa jorden, den snurrar för fort!!!

Ja, att tiden bara rusar iväg är det väl ingen som undgått!? Vi är redan inne i oktober månad och dagarna är kyliga men vackra när solen lyser.

Idag har jag barnfritt vandrat runt i stan för att leta nya höstskor. Självklart kunde jag inte undvika att gå in på Indiska och den här gången kom jag ut med en liten kasse. (de senaste gångerna har jag ju kommit ut därifrån tomhänt) Det finns ju så sjukt mycket fina grejjer i den butiken!! Jag gillar deras ljus och ljuslyktor men oxå deras textilsortiment. Idag fyndade jag 4 nya kuddfodral för under en hundring. Och visst slank det ner en liten ljuslykta i kassen oxå.

Hur det gick med skoshoppandet? Jorå, jag hittade två par till slut...

Kram Annica

Inga kommentarer: